VELKOMMEN TIL ÅPENT FOREDRAG MED STEFFEN HÅNDLYKKEN

Trafo Kunsthall og Asker Kunstfagskole er stolte over å kunne presentere Steffen Håndlykken som siste foredragsholder i 2021!
Foredraget holdes på Trafo Kunsthall torsdag 9. desember kl. 13-14. Foredraget er gratis og åpent for alle!

foto: Jan Kuhr

Steffen Håndlykken (f. 1981, Oslo) er kunstner og styreleder for Unge Kunstneres Samfund. Han er utdannet ved Kunsthøgskolen i Oslo, hvor han var del av den siste gruppen studenter som gikk ut fra Institutt for Farge. I 2010 startet han visningsstedet 1857 sammen med Stian Eide Kluge, som viste unge, internasjonale kunstnere i egne lokaler på Grønland i Oslo og andre steder frem til 2019. Han var kurator for Norsk skulpturbiennale 2017 på Vigelandmuseet, og har levert tekster til Kunstkritikk.no og Billedkunst. Han har også vært redaktør for UKS-forum og satt i NBKs sentralstyre i 2008-2009.

Rullestolvennlig og gratis parkering.
Vi forholder oss til enhver tid gjeldende smittevernsregler. Velkommen!

Link til event på Facebook: